Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

sobota, 17 grudnia 2011

WYNIKI ROZDANIA!!!

Cześć Kochane :)
Siedzę dziś już kilka godzin podliczając, sprawdzając, analizując ;D Ale już mam wyniki przedświątecznego rozdania, które skończyło się wczoraj.

Przejdźmy do meritum ;)

Zacznę od dwóch osób, które wygrały nagrody poprzez losowanie:

Nagroda nr 1 wędruje do:



Gratulacje anula !

Nagroda nr 2 wędruje do:




Gratulacje skazana2 !

Nagroda niespodzianka za najciekawszą (wg mnie) odpowiedź wędruje do:


Gratulacje Natallie !

Nagroda niespodzianka za udzielanie się na moim blogu leci do najbardziej aktywnej osoby, którą bezapelacyjnie jest:


Gratulacje adrianna ! Dziękuję za aktywny udział w życiu mojego bloga :*

I to na tyle ;P Osoby, które wygrały proszę o kontakt mailowy na dianuseeek@wp.pl do środy do godz. 17:00! W przypadku nie zgłoszenia się losuję/wybieram ponownie.

Ciao! ;*

10 komentarzy:

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*