Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

sobota, 7 stycznia 2012

Maziajowato ;)

Dobry wieczór!

Siedzę dziś nad projektami, ale jakoś głowy do tego nie mam.
Wczoraj wytańczyłam się za ostatnie kilka miesięcy - boli mnie dosłownie wszystko :D

Dzisiaj weny twórczej nie uświadczyłam, więc zrobiłam manicure metodą gąbeczkową. Na bazę koloru nude (Avon, Perfectly Flesh), nałożyłam gąbeczką najpierw kolor niebieski (China Glaze, Frostbite), a później różowy (Avon, Viva Pink). Żeby uzyskać chaos kompletny na wierzch dołożyłam brokatowy topper (Essence, Circus Confetti). Jestem całkiem zadowolona - chaos na paznokciach odzwierciedla chaos w główce :P

Zdjęcia (jak zwykle można klikać żeby zobaczyć powiększenie):





Przepraszam za brudne butle, nie miałam czasu wyczyścić ich ;)

Jutro zachęcam wszystkich do okazania serca i wrzucenia paru groszy do WOŚPowych puszek! :)

Pozdrawiam wszystkich studentów, którym nieubłaganie zbliża się sesja :P

Aaa, przy okazji! Widzę, że codziennie sporo osób mnie odwiedza. Bardzo proszę o wyrażanie swoich opinii w komentarzach! Wtedy będę też mogła do Was zaglądnąć :) No i komentarze to zawsze dodatkowa motywacja dla mnie...

16 komentarzy:

  1. fajnie wykombinowałaś i podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie też mam dziś na paznokciach Perfectly Flesh (odkopany z czeluści), ale tylko z jedną naklejką, bo druga nie chciała się trzymać...

    OdpowiedzUsuń
  3. no nawet całkiem fajnie to wygląda ;) tak jak nigdy nie przepadałam za brokatem na paznokciach tak teraz nie mogę się bez niego obejść ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chętnie zamieniłabym swoje ogryzki na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie, szkoda że nie mam do tego cierpliwości.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł. Świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci to wyszło :) ! widzę następna osoba, która używa kosmetyków z avonu, to dobrze, bo w internecie mało tego typu notek ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*