Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

niedziela, 1 stycznia 2012

Różności ;P

Witam Was Kochane w Nowym 2012 Roku!

Z tej okazji życzę Wam wszystkiego naj, szczególnie żeby dopisywało zdrowie i szczęście oraz żebyście dotrzymały noworocznych postanowień z czym zazwyczaj bywa różnie :D


Przed Sylwestrem chodziłam z mamą po mieście i zaciągnęłam ją do Natury, w wyniku czego wzbogaciłam się o dwa nowe lakiery :D Tym razem jest to zakup przemyślany, od dawna chodziły za mną te lakiery, ale nie mogłam ich dostać. 
Pierwszy jest to bardzo dobrze Wam znany topper Essence 02 circus confetti, czyli kolorowy brokat różnej wielkości zatopiony w przezroczystym lakierze - kocham go! 
Drugi to limitka z Catrice nr 01 - London, czyli piękny perłowy żółty kolorek. Buteleczka jest boska z nadrukiem londyńskich atrakcji :)) Zarzucić mogę mu niestety słabe krycie (3 warstwy) i dosyć wolne schnięcie :< Jednak wybaczam, bo kolor jest genialny!

Oczywiście z miejsca postanowiłam, że połączę oba nowe lakiery do manicuru sylwestrowego, zobaczcie jak to wygląda:





Ostatnio w końcu zabrałam się do wypróbowania naklejek 'skórek' na paznokcie od firmy MAGMAS. Na pierwszy rzut poszły zwykłe różowe. Muszę Wam powiedzieć, że trzeba się z nimi obchodzić bardzo delikatnie. Ja wycięłam je mniej więcej do kształtu moich paznokci, zmoczyłam w wodzie, odkleiłam, przykleiłam na paznokcie, osuszyłam z wody i zamalowałam przezroczystym topem. Pierwsza próba średnio udana więc pokazanie step by step następnym razem ;P Do 12 'paznokci' mamy w komplecie pilniczek. Ostatnie zdjęcie to mani 'na szybko', żeby ukryć wcześniejszą masakrę (wiem, pozalewałam skórki) ;D




Na koniec TAG: 5 noworocznych postanowień kosmetycznych

Zostałam otagowana przez Adriannę (:*) oraz Kate, do których serdecznie zapraszam!

Zasady:
1. Piszemy kto zaprosił nas do zabawy.
2. Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które mamy zamiar zrealizować w nowym roku. 
3. Zapraszamy do zabawy minimum 5 kolejnych bloggerek.

No więc ten tego.. :D Oto moje postanowienia na najbliższy rok, a przynajmniej kilka miesięcy :P

1. Zdecydowanie muszę ograniczyć kupno lakierów, bo mam mnóstwo zdublowanych kolorów. Od dziś nie kupuję ich 'na spontanie'. Chcę też wykończyć część mojej pokaźnej kolekcji.
2. Czas zadbać o włosy! Oprócz serum na zniszczone końcówki i dobrego szamponu należy się im więcej uwagi. Skrzypovita już na mnie czeka, w jakiś olej też zainwestuję :)
3. Nawilżanie dla moich nóg! Wiecznie o tym zapominam i później 'świecę' białymi suchymi nogami. Nowy krem już do mnie jedzie na wypróbowanie, mam nadzieję że polubimy się i będziemy się co wieczór spotykać.
4. Zwalczenie cellulitu na pupie. Upsss... Po wakacjach pozwoliłam mu się rozgościć, a teraz muszę go wyprosić. Oprócz aerobiku i zumby pomoże mi w tym Eveline Slim 3D (pomarańczowy).
5. To już nie będzie typowo kosmetyczne postanowienie, po prostu muszę bardziej zadbać o bloga - więcej dla Was pisać, a co za tym idzie więcej kosmetyków wypróbowywać :]

Taguję wszystkie czytelniczki, które jeszcze nie wzięły udziału w zabawie.

Uff, jeśli przebrnęłyście przez całość postu to serdecznie dziękuję i zapraszam do komentowania poniżej :) Ciao!

5 komentarzy:

  1. ooo, mojego skóraka-pomarańczaka też przydałoby się wywalić :) ale on jest ze mną tak zżyty, że nie ma opcji na pełne odcięcie pępowiny...
    paznokcietki żółciak+top są świetne! mój circus niedawno osiągnął moment krytyczny i na nic się już nie przyda, chociaż myślę o ponownym zakupie :) a co do naklejek, to efekt średni, powiedziałabym nieciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem życzę żeby w tym roku udało się zrealizować wszystkie punkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pazurki ;p
    i dziękuję za przesyłkę oraz dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tego upchnęłaś w jednego posta XD Duecik Catrice + Essence bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej zostałaś przeze mnie otagowana ;) http://femalepleasurelola.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*