Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Tutti Frutti masło do ciała

Będąc niedawno z wizytą w Rossmanie zapragnęłam jakiegoś smarowidła do ciała o zapachu cynamonu. Znalazłam masło do ciała firmy FARMONA o zapachu cynamonu i karmelu.

Masełko ma 250ml pojemności, kosztowało mnie jakieś 12-13zł.
Na początku, po posmarowaniu czuć głównie cynamon, ale nie zbyt długo. Później zapach przechodzi po prostu w białą czekoladę :) Czuć ją przez długi czas (smaruję się po kąpieli, a czuję zapach jeszcze po przebudzeniu).

Chociaż producent nic nie wspomina o nawilżaniu to jest z nim całkiem nieźle, mojej bardzo suchej skórze wystarcza jedno smarowanie dziennie. Za to zapach białych trufli ma budzić pożądanie i pobudzać zmysły - no cóż na mojego narzeczonego zdecydowanie działa :))

Polecam ten produkt, daję mu ocenę 4+.




Ech, nie umiem tych zdjęć poprzestawiać żeby były w różnych miejscach tekstu :<<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*