Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Niebieski pękacz

Ponieważ zaraziłam mamę manią na lakiery do paznokci, to ostatnio wróciła z nowym lakierem graffiti firmy Flormar. Jego kolor jest niebieski, perłowy, mocny i żywy :) Nie mam pewności ale jego kolor to chyba G01.

Jako bazę użyłam lakieru Miyo w kolorze Lemon (No 14). To też jego debiut, nie miałam wcześniej okazji go wypróbować. Do krycia wystarczyły dwie warstwy. Niestety kolor na zdjęciach jest przekłamany, w rzeczywistości jest bardziej stonowany, oliwkowy.



Pękacz jak widać pęka dosyć delikatnie. Nie dało rady zrobić cienkiej warstwy aby uzyskać dużo drobnych pęknięć. Lakier bardzo szybko wysycha na pędzelku i na wierzchu buteleczki - musiałam zakręcić i wstrząsnąć, aby pomalować obie ręce. Hmm co o nim myślę? Za cenę 14zł mogłabym znaleźć lepszy pękacz :) Ale wybaczam mu za piękny kolor i zgrany duet z zielonym lakierem :P Moja ocena to słabe 3.

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że kiepsko z jakością... Kolor ma niesamowity.

    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że może trochę przesadziłam ze słabą oceną, ale ciężko mi się nim malowało. Dzięki i też poobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory, uwielbiam lakiery ;)
    Obserwuję, zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne połączenie!:) fajny jest ten zielony kolorek!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się podobają te kolory! Byłam dziś w tym sklepie gdzie mama zakupiła pękacza a inne kolorki też mieli zaje*iste! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, w Sephorze wymienią Ci każdy tusz (ja oddałam stary nieużywany, zwykły z Essence) na mianiaturke tuszu z Clinique :) Wystarczy podejść do jakieś ekspedientki i Ci wymieni bez problemu ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*