Witam serdecznie w świecie zdobienia paznokci!

niedziela, 20 listopada 2011

China Glaze Frostbite

Witam w niedzielne popołudnie!

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który pokochałam miłością bezgraniczną :)
Mowa o lakierze China Glaze Frostbite o pięknym chabrowym kolorze i shimmerowym wykończeniu.

Butla jak to w lakierach CG - duża (14 ml), pękata, z chropowatą zakrętką. Lakier kryje po dwóch warstwach i schnie w mgnieniu oka. Bez żadnych wspomagaczy trzyma się 3 dni (niby bez szału, ale ja i tak często zmieniam kolorki więc mi to jakoś specjalnie nie przeszkadza). Tylko do pędzla się przyczepię - średnio mi się nim maluje, ciężko jest pomalować boki paznokcia bez ubrudzenia palców.

Na pewno będziecie mogły często zobaczyć u mnie stylizacje z tym lakierem :)

Zdjęcia (3 w świetle dziennym, ostatnie z lampą - polecam powiększyć je sobie!):




Kliknij w zdjęcie i się zakochaj :)
Jak Wam się podoba?

15 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor ;) nie spotkałam się jeszcze osobiście z tymi lakierami, a bardzo przekonują do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego!! nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny kolor! bardzo mi się podoba. szkoda tylko, że nie zrobiłaś jakiegoś zbliżenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba się bardzo :) Czy on ma takie lekko metaliczne wykończenie?

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam top matujący ale użyłam go na długo przed wizytą w drogerii, więc może się starł czy coś... ale efekt jakoś mi się średnio podoba więc niewielka strata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładny, aż sama się sobie dziwie, bo nie przepadam za niebieskimi odcieniami, a w tym się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor! :) Jak gwieździste niebo ;p

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania! Niestety nie jest to miejsce na wasz spam i takie komentarze będę usuwać. Nie piszcie 'zapraszam do mnie' bo i tak zaglądam do każdego kto się udzieli na moim blogu :) Jeśli chcesz żebym obserwowała Twój blog to najpierw zacznij obserwować mój ;)

Z góry serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, odpowiedzi na Wasze pytania umieszczę poniżej. Buźka! ;*